مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-13اجتماعي

برف روبی از 2000 کیلومتر از محورهای استان سمنان


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از برف روبی نزدیک به 2 هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: - برای جلوگیری از یخبندان در راه های استان 1650 تن نمک پاشی انجام شده است.

وحید صداقت سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان 24 بهمن ماه در رابطه با آخرین وضعیت جاده های استان اظهار کرد: از 20 بهمن ماه که بارش ها در استان شروع شده است، با تلاش راهداران استان راه های اصلی خصوصا محورهای شمالی استان که بیشترین بارش را داشته است، باز بوده و هیچ گونه مشکلی در تردد این مسیر ها وجود ندارد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان به تداوم عملیات برفروبی در محورهای روستایی اشاره کرد و افزود: در پی بارش های چند روزه استان این اداره کل با تمام توان و ظرفیت خود در سطح محورهای مواصلاتی مستقر و برای پاکسازی و ایمن سازی راه ها فعالیت داشته است و توانسته نزدیک به 2 هزار کیلومتر از راه اصلی، شریانی و روستایی را برف روبی و برای جلوگیری از یخبندان در این راه ها 1650 تن نمک پاشی انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه راهداران استان با تلاش بی وقفه به دنبال جلوگیری از مسدود شدن محورهای مواصلاتی هستند یادآور شد: با حضور به موقع راهداران در صحنه 10 دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی از 2000 کیلومتر از محورهای استان سمنان

برف روبی از 2000 کیلومتر از محورهای استان سمنان