مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-13سياسي

شعرای آیینی مسائلی دینی را با زبان هنر تبیین می کنند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شعرای آیینی کار مدح شعائر دین می کنند و مسائلی دینی و ارزشی را با زبان هنر و اشعار زیبای خود تبیین می کنند.

- حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز دوشنبه (24 بهمن) در اختتامیه دومین همایش شعر منطقه ای مرد میدان گفت: شعرای آیینی مدح شعائر دین کرده و مسائل دینی و ارزشی را با زبان هنر و اشعار زیبای خود تبیین می کنند.

وی با اشاره به اینکه استان کردستان به واسطه دومین همایش مرد میدان امروز میزبان شعرای آیینی است، افزود: از اشعار زیبای این همایش بهره و استفاده لازم را بردیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به دلیل معروفیت شهدایی همچون شهید همت، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدایی که هنوز ناشناخته مانده اند، بیان کرد: شهید سلیمانی ها مصداق این آیه قرآن بوده که می فرماید: وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ؛ و آوازه ات را برایت بلند نکردیم؟ .

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در این آیه خطاب به پیامبر می فرماید که ما جایگاه تو را بالا آوردیم، افزود: با توجه به این آیه این حقیقت بر ما روشن می شود که خدا جایگاه هرکه را بخواهد مرتفع خواهد کرد، لذا باید همگان تلاش کنیم تا بتوانیم این جایگاه را نزد خداوند متعال کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعرای آیینی مسائلی دینی را با زبان هنر تبیین می کنند

شعرای آیینی مسائلی دینی را با زبان هنر تبیین می کنند