مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-13فرهنگي

افتتاح نمایشگاه دائمی تولیدات صنایع دستی زندانیان در سنندج


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: نمایشگاه دائمی محصولات صنایع دستی زندانیان کردستان در مجاورت اداره کل زندان های استان واقع در خیابان پاسداران سنندج افتتاح شد.

- ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: نمایشگاه دائمی محصولات صنایع دستی زندانیان کردستان در مجاورت اداره کل زندان های استان واقع در خیابان پاسداران سنندج افتتاح شد.

منصور مهرزاد امروز (24بهمن) در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، اظهار کرد: این آثار حاصل ذوق و خلاقیت گروهی و فردی زندانیان است که در این نمایشگاه عرضه می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان عنوان کرد: در این نمایشگاه دست سازه های زندانیان از جمله تابلوهای چوبی، کلاش، صندوقچه های سنتی، گلیم، سازسازی، چرم‎ دوزی و … برای بازدید و عرضه به علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: یکی از فعالیت های مهم این اداره کل، برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی برای زندانیان فاقد مهارت بوده که خوشبختانه مسئولان سازمان زندان های استان از این اقدامات اظهار رضایت داشته اند.

مهرزاد افزود: مددجویان با یادگیری صنایع ‍ دستی می توانند پس از آزادی از زندان به عنوان یک شغل و حرفه، برای گذراندن امور زندگی از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه دائمی تولیدات صنایع دستی زندانیان در سنندج

افتتاح نمایشگاه دائمی تولیدات صنایع دستی زندانیان در سنندج