مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:462023-02-13اقتصادي

تخلیه آب زمین چمن با فرغون و ملاقه


امروز در اتفاقی عجیب ورزشگاه تختی خرم آباد به سر خط رسانه ها رفت، ماجرای تخلیه آب زمین چمن با ملاقه و تشت و فرغون واکنش مسئولان ورزش و جوانان را به همراه داشت.

- به گزارش، اظهار داشت: مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد با اداره کل ورزش و جوانان لرستان قرارداد سه ساله منعقد کرده است، ماهانه باید عددی هم به دولت پرداخت کند.

وی با بیان اینکه ایشان از زمین چمنی که وسط شهر خرم آباد است و قیمت آن متری 100 میلیون تومان است، استفاده می کند، عنوان کرد: تا کنون هم یک ریال به ما نداده است، بدهی آب، برق و گاز دارد، بدهی اجاره بها به مبلغ 150 میلیون تومان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه از طرف دیگر ما خوابگاه را هم در اختیار ایشان قرار داده ایم، گفت: ایشان برای فرافکنی و اینکه ما را زیر سوال ببرد، حمله رو به جلو دارند تا تمام مصائب و مشکلاتش را گردن ما بیاندازد.

رجایی، بیان داشت: ایشان قرارداد سه ساله دارند، وظیفه دارند که نگهداری کنند، اگر نمی توانند، این موضوع را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهند.

وی، بیان کرد: ما به این دلیل با ایشان قرارداد بسته ایم تا مستقل باشد، اگر مستقل نباشد تیم های دیگر هیئت فوتبال در لیگ دو و سه هم باید از این زمین چمن استفاده کنند، این در حالیست که ایشان اجازه این کار به آنها نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه آب زمین چمن با فرغون و ملاقه

تخلیه آب زمین چمن با فرغون و ملاقه