مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-13سياسي

آغاز مرحله دوم هوشمند سازی یارانه نان در رشت


فرماندار رشت از آغاز مرحله دوم طرح هوشمند سازی یارانه نان در رشت خبر داد و گفت: رضایت مردم از کیفیت نان و استفاده صحیح از یارانه دو اولویت مهم در طرح هوشمند سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا امام پناهی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی آغاز مرحله دوم هوشمندسازی یارانه نان که با حضور متصدیان واحدهای نانوایی شهرستان در سالن اجتماعات مخابرات استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرای موفق طرح نانینو و آغاز مرحله دوم آن در شهرستان رشت، گفتگوی بی واسطه با متصدیان واحدهای خبازی ضرورت داشت.

وی با بیان اینکه در این جلسه شنیدن نظرات و پیشنهادات، توضیح در خصوص چگونگی اجرا با همفکری جمعی مورد تاکید بود، افزود: اینگونه جلسات کمک می کند تا در راستای اجرای بدون نقص این طرح گام برداریم.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه طرح هوشمندسازی یارانه نان ملی بوده که به تدریج در سراسر کشور اجرایی می شود، ادامه داد: با توجه به اهمیت نظارت هوشمند بر نانوایی ها متصدیان واحدهای صنفی ملزم به رعایت برخی از نکات هستند که باید مورد توجه شهروندان باشد.

امام پناهی تصریح کرد: با هوشمندسازی در اختصاص یارانه نان و ملاک قرار دادن دستگاه پوز نانوایی ها در گزارش عملکرد پخت و فروش واحدهای خبازی، معادل نانی که عرضه می کنند آرد دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم هوشمند سازی یارانه نان در رشت

آغاز مرحله دوم هوشمند سازی یارانه نان در رشت