مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:542023-02-13سياسي

انتخاب شهردار برای ابهر باز هم بی نتیجه ماند/ جدال بر سر انتخاب ششمین شهردار


نایب رییس سخنگوی شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به اینکه آقای «نعمت اله نجیب حسینی» با 5 رای از سوی اعضای شورا در سوم ماه جاری به عنوان شهردار ابهر انتخاب شد، - سعید بهاوری، نایب رییس سخنگوی شورای اسلامی شهر ابهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه آقای نعمت اله نجیب حسینی با 5 رای از سوی اعضای شورا در سوم ماه جاری به عنوان شهردار ابهر انتخاب شد، گفت: مدارک وی برای تایید به فرمانداری ارسال شده است، اما هیات تطبیق ایراداتی وارد کرده است.

نایب رییس سخنگوی شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه شورا طبق ماده 71 و بند3 این ماده انتخاب شهردار را انجام داده است، گفت: هیات تطبیق ایرادی که گرفت و برای شورا ارسال کرد، اعلام داشت که نیاز به اصلاح بند قانونی اشاره شده و فاقد اعتبار از تشکیلات در راستای انتخاب شهردار است .

وی با اشاره به اینکه ما طبق روال قبلی، برای انتخاب شهردار، از ماده مذکور استفاده و ارسال کرده بودیم، افزود: اما هیات تطبیق ایراد گرفته و اذعان دارد که باید از ماده 80 و بند یک این ماده انتخاب شهردار انجام بگیرد.

بهاوری با بیان اینکه سه نفر از اعضای شورا خواستار اصلاح  و استفاده از بند جدید ماده 80 هستند، اضافه کرد: در این راستا 4 نفر از اعضای شورا اصرار به رای گیری مجدد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار برای ابهر باز هم بی نتیجه ماند/ جدال بر سر انتخاب ششمین شهردار

انتخاب شهردار برای ابهر باز هم بی نتیجه ماند/ جدال بر سر انتخاب ششمین شهردار