مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-13اقتصادي

30هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرحهای راهسازی نیاز است


مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام در حوزه راهسازی به 30 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید است بخشی از آن از محل مولدسازی دستگاه های اجرایی تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس یوسف زاده اظهار کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام در حوزه راهسازی به 30 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید است بخشی از آن از محل مولدسازی دستگاه های اجرایی تأمین شود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: هم اکنون 17 طرح نیمه تمام در حوزه راه سازی خراسان رضوی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به بخشی از طرح حرم تا حرم، بزرگراه مشهد - چناران، جاده مشهد- سرخس و قطار سریع السیر مشهد- گلبهار اشاره کرد و بخشی از طرح های دیگر نیز از سالهای قبل باقی مانده و هنوز به اتمام نرسیده است.

وی اضافه کرد: در صورتی که مصوبه مولدسازی اموال مازاد دولت که مصوبه سران قواست با کمک استانداری و مشارکت دستگاه های اجرایی به اجرا برسد می توان بخش عمده ای از تعهدات اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص تکمیل طرح های نیمه تمام را عملیاتی کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی هزینه ساخت هر کیلومتر از راه های ارتباطی را بین 10 تا 15 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: از 30 هزار میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز، پنج هزار میلیارد تومان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرحهای راهسازی نیاز است

30هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرحهای راهسازی نیاز است