مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-13سياسي

برگزاری کارگاهی درباره تغییرات اقلیمی توسط موزه ملی علوم و فناوری


موزه ملی علوم و فناوری ایران کارگاه چهار روزه «طراحی گالری تعاملی تغییرات اقلیمی» را با مشارکت موزه خلاقیت و معماری و زنجیره فرهنگی ایوان از تاریخ 26 الی 29 بهمن ماه جاری در محل ساختمان جدید موزه واقع در منطقه گردشگری عباس آباد برگزار می کند.

- موزه ملی علوم و فناوری ایران کارگاه چهار روزه طراحی گالری تعاملی تغییرات اقلیمی را با مشارکت موزه خلاقیت و معماری و زنجیره فرهنگی ایوان از تاریخ 26 الی 29 بهمن ماه جاری در محل ساختمان جدید موزه واقع در منطقه گردشگری عباس آباد برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه ملی علوم و فناوری ایران در راستای جلب مشارکت عمومی در طراحی گالری تعاملی تغییرات اقلیمی و سبک زندگی ، در نظر دارد از نظرات، دانش و تجربیات متخصصان و علاقه مندان در جهت ایجاد تعامل و گفتگو، ارائه راه کارهای ارزشمند برای ساختن آینده بهتر و داشتن یک شبکه آموزش عمومی مؤثر، ارتقاء و افزایش اثربخشی فعالیت های خود در زمینه بحران جهانی تغییرات اقلیمی استفاده کند.

به همین منظور، موزه ملی علوم و فناوری ایران قصد دارد کارگاه چهار روزه طراحی گالری تعاملی تغییرات اقلیمی را با مشارکت موزه خلاقیت و معماری، زنجیره فرهنگی ایوان و همراهی ایکوم ایران از تاریخ 26 الی 29 بهمن 1401 از ساعت 10 الی 18 به صورت حضوری در محل ساختمان جدید موزه واقع در منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاهی درباره تغییرات اقلیمی توسط موزه ملی علوم و فناوری

برگزاری کارگاهی درباره تغییرات اقلیمی توسط موزه ملی علوم و فناوری