مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-13سياسي

از اهمیتِ فرهنگی اقتصادی سیرجان تا توجه جدی به کادرسازی قضایی


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که سیرجان یکی از شهرستان های مهم و تاثیرگذار در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، گفت: - ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که سیرجان یکی از شهرستان های مهم و تاثیرگذار در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، گفت: می طلبد مسئولان این شهرستان دانش و تخصص لازم را داشته باشند تا خدماتی به مردم ارائه شود که منجر به رضایت مندی آنها شود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز 24 بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه دادستان سیرجان با اشاره به حضور عزتمندانه مردم ایران در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید شکرگزار نعمت بصیرت، دشمن شناسی، شناخت موقعیت و فرصت کنونی در بین مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بار سنگین تحمل مشکلات ناشی از تحریم های دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب بر دوش مردم است، تصریح کرد: ممکن است در برخی موارد توقعاتی نیز داشته باشند که توقعات درست و به جاست.

حمیدی بیان کرد: اوج بصیرت و رشد یک ملت در این است که وقتی احساس کنند نظام نیازمند پشتیبانی آنهاست و دشمن با تمام وجود به صحنه آمده تا مردم را از این نظام و انقلاب جدا کند و یا اینگونه القاء کند که مردم ایران مردم 40 سال قبل و مردم دوران دفاع مقدس نیستند، مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اهمیتِ فرهنگی اقتصادی سیرجان تا توجه جدی به کادرسازی قضایی

از اهمیتِ فرهنگی اقتصادی سیرجان تا توجه جدی به کادرسازی قضایی