مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:112023-02-13سياسي

لزوم تحول در دانشگاه ها برای تمدن سازی


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بن مایه اصلی انقلاب را توحید و باور عمیق به خداوند به عنوان تنها قدرت عالم معرفی کرد و گفت: - این باور در دفاع مقدس و صحنه های رویارویی انقلاب با مشکلات راهگشا بود و باعث شد که معجزات خدا در همه لحظه های این حرکت ها دیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در برنامه هفت فرمان که به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهارمین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل انقلاب اسلامی مردم ایران را نقطه ی شروع انقلاب جهان به پرچم داری حضرت حجت (عج) دانسته است.

تعبیر امام(ره) این بود که انقلاب محدود به تغییر نظام سیاسی در ایران نمی شود، بلکه نقطه شروع حرکت جامعه در مسیر ایجاد حکومت جهانی اسلام است، تا جایی که اگر مسائل اقتصادی و مادی کشور مسئولان را از این وظیفه مهم جدا کند، خسارت بزرگی درپی خواهد داشت.

وی پیروزی در این مسیر را زمینه ساز تغییر تاریخ و ایجاد زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) دانست و افزود: به گفته امام(ره) محتوای انقلاب فقط تغییر رژیم طاغوت به نظام اسلامی نیست، بلکه بار مسئولیت تمام تاریخ بر دوش ماست تا با حرکت در مسیر خدا حرکت اصلی انقلاب را به سمت اهداف جهانی به سرانجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تحول در دانشگاه ها برای تمدن سازی

لزوم تحول در دانشگاه ها برای تمدن سازی