مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-13فرهنگي

عشق و خیانت در پنجاهمین فیلم «وودی آلن»


پنجاهمین ساخته «وودی آلن» با عنوان «موفقیت تصادفی» در بازار فیلم اروپا (EFM) هفتاد وسومین جشنواره فیلم «برلین» به خریداران بین المللی عرضه خواهد شد.

- پنجاهمین ساخته وودی آلن با عنوان موفقیت تصادفی در بازار فیلم اروپا (EFM) هفتاد وسومین جشنواره فیلم برلین به خریداران بین المللی عرضه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، تاکنون جزییات داستان پنجاهمین فیلم بلند وودی آلن مخفی نگه داشته شده است، اما این تریلر رمانتیک معاصر، که قبلا با نام Wasp 22 شناخته می شد، داستان دو جوان را روایت می کند که پیوندشان به خیانت زناشویی و در نهایت جنایت منجر می شود.

موفقیت تصادفی نخستین فیلم فرانسوی زبان آلن است که در سبک فیلم موفق امتیاز نهایی (Match Point) ساخته شده و در سراسر پاریس فیلمبرداری شده است.

از بازیگران این فیلم می توان به لود لاژ ، ملویل پوپو ، والری لمرسیه ، نیلز اشنایدر ، السا زیلبرشتاین ، باربارا گوناگا ، گرگوری گدبوآ و آرنو ویارد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: وودی آلن : نگفتم فیلم نمی سازم وودی آلن درباره فیلم جدیدش گفت: موفقیت تصادفی داستان عاشقانه، هیجان و خشونت است که در پاریس معاصر اتفاق می افتد.

فیلمی که در سراسر شهر و کمی در حومه شهر گرفته شده است، حول یک رابطه عاشقانه بین دو جوان که دوستان قدیمی هستند شکل می گیرد و به خیانت زنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق و خیانت در پنجاهمین فیلم «وودی آلن»

عشق و خیانت در پنجاهمین فیلم «وودی آلن»