مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-13بين الملل

کره شمالی از «سازماندهی» یگان های ارتش برای ماموریت های جنگی خبر داد


بر اساس گزارش رسانه دولتی کره شمالی، این کشور به گسترش و سازماندهی مجدد بسیاری از واحدهای ارتش خود مطابق با وضعیت های امنیتی جدید پرداخته و ماموریت های رزمی عملیاتی را به آنها تفویض کرده است.

- کره شمالی از سازماندهی یگان های ارتش برای ماموریت های جنگی خبر داد بر اساس گزارش رسانه دولتی کره شمالی، این کشور به "گسترش و سازماندهی مجدد" بسیاری از واحدهای ارتش خود مطابق با وضعیت های امنیتی جدید پرداخته و ماموریت های رزمی عملیاتی را به آنها تفویض کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، این گزارش از سوی خبرگزاری دولتی کره شمالی و بعد از آن منتشر شد که ارتش این کشور چند روز قبل یک رژه نظامی بزرگ را به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این ارتش برگزار کرده وموشک های بالستیک قاره پیما را به همراه دیگر تسلیحات پیشرفته و واحدهای نظامی جدید به نمایش گذاشت.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (کی سی ان ای) در گزارش خود بدون توضیحات بیشتر درباره نحوه توسعه واحدهای ارتش تصریح کرد: بسیاری از واحدها شامل نیروها و تسلیحات در ارتش خلق کره شمالی توسعه و سازماندهی مجدد یافته اند و با توجه به الزامات مربوط به وضعیت های جدید و تغییر در ماموریت های استراتژیک و تاکتیکی کلیت واحدها، به آنها ماموریت های رزمی عملیاتی بزرگی واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی از «سازماندهی» یگان های ارتش برای ماموریت های جنگی خبر داد

کره شمالی از «سازماندهی» یگان های ارتش برای ماموریت های جنگی خبر داد