مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-13اقتصادي

200 ویلچر بین معلولان روستایی استان سمنان توزیع شد


مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه طرح مثبت حرکت باهدف توزیع وسایل توانبخشی به محرومان به اجرا درآمد، گفت: در این طرح 200 ویلچر بین جامعه هدف روستایی استان توزیع شد.

- محمود منطقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه یکی از اقدامات بهزیستی فراهم کردن وسایل توانبخشی برای جامعه هدف خود است، ابراز داشت: بسیاری از این وسایل کمک توانبخشی گران و هزینه بر هستند و پرداخت و تهیه آن برای محرمان و نیازمندان ساکن در نواحی روستایی و دورافتاده استان سمنان مقدور نیست لذا تدبیری در نظر گرفته شد تا این وسایل تهیه و در اختیار جامعه هدف گذاشته شود.

وی ضمن بیان اینکه یکی از تدبیرهای لازم اجرای طرحی به نام مثبت حرکت در استان سمنان بوده است، افزود: برای به کارگیری دستگاه ها و سایر نهادها در این کار خیر و خداپسندانه از ستاد اجرایی فرمان امام در این راستا کمک گرفته شد و تفاهم نامه ای فی مابین این نهاد و سازمان بهزیستی به امضا رسید.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه یکی دیگر از مفاد این تفاهم نامه کمک به ساخت سرپناه مناسب و رفع نیازهای جامعه هدف بوده است، ابراز داشت: در قالب این تفاهم نامه 40 واحد مسکونی جامعه هدف بهزیستی توسط ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) مناسب سازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 ویلچر بین معلولان روستایی استان سمنان توزیع شد

200 ویلچر بین معلولان روستایی استان سمنان توزیع شد