مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-13اقتصادي

آغاز فروش اقساطی کالا در فروشگاه های زنجیره ای شهروند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به توزیع شهر کارت های اعتباری اتکا و استقبال کم نظیر کارکنان از خرید اعتباری کالا .

- مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از آغاز فروش اقساطی کالا در فروشگاه های زنجیره ای شهروند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به توزیع شهر کارت های اعتباری اتکا و استقبال کم نظیر کارکنان از خرید اعتباری کالا های مصرفی و بادوام افزود: شهرکارت های اعتباری شهروند نیز هم اکنون در مرحله توزیع قرار گرفته است.

وی اعتبار خرید کالا های سوپرمارکتی از فروشگاه شهروند را ماهیانه 4 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اقساط اقلام خریداری شده بدون کارمزد از حقوق ماه بعد کارکنان کسر خواهد شد.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران کارت های اعتباری شهروند را مختص کارکنان مناطق 22 گانه و واحد های مستقل و غیر مستقل شهرداری تهران دانست و گفت: کارکنان می توانند کالا های بادوام مورد نیاز خود را حداکثر تا سقف 50 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فروش اقساطی کالا در فروشگاه های زنجیره ای شهروند

آغاز فروش اقساطی کالا در فروشگاه های زنجیره ای شهروند