مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-13ورزشي

قدیمی: هاکی نیازمند نگاه و حمایت ویژه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی در مراسم استقبال از تیم ملی با اشاره به برگزاری ششمین دوره از مسابقات جام جهانی در آفریقای جنوبی گفت: - رییس فدراسیون هاکی با اشاره به توانایی فنی ورزشکاران این رشته گفت: هاکی نیازمند نگاه و حمایت ویژه وزارت ورزش و دیگر ارگان های ورزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی در مراسم استقبال از تیم ملی با اشاره به برگزاری ششمین دوره از مسابقات جام جهانی در آفریقای جنوبی گفت: در این مسابقات کشور های ایران و قزاقستان 2 نماینده از آسیا بودند که قزاقستان آخر شد و ایران در روز مبارک22 بهمن ماه با شکست دادن آمریکا موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات گردید.

وی با بیان این که رشته هاکی سومین رشته ورزشی پرطرفدار دنیاست، افزود: این رشته ورزشی بسیار وسیع و نیازمند نگاه و حمایت ویژه است.

هاکی چمنی جزو رشته های المپیکی است.

هاکی سالنی، چمنی و ساحلی نیز در بخش بانوان و آقایان جزو رشته های آسیایی است.

وی افزود: ورزشکاران ما از توانایی های فنی و مهارتی بسیار بالایی برخوردار هستند و در میادین بین المللی مورد توجه و تشویق دیگر ملت ها نیز قرار گرفته اند و فدراسیون هاکی تمام تلاش خود را جهت بالابردن سطح ورزشکاران خود خواهد کرد و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی: هاکی نیازمند نگاه و حمایت ویژه است

قدیمی: هاکی نیازمند نگاه و حمایت ویژه است