مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-13ورزشي

بازی های فکری به داخل خوابگاه زندان ها می رود


مربیان و کارشناسان تربیت بدنی سازمان زندان ها و کانون های اصلاح و تربیت سراسر کشور در دوره تخصصی مربی گری بازی های فکری و رومیزی شرکت کردند تا از این پس سطح دسترسی زندانیان به ویژه کودکان، - نوجوانان و جوانان به خدمات فرهنگی و بازی های فکری آموزشی افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری، دفتر فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های کشور با همراهی دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی موضوع ایجاد و توسعه بازی های فکری ویژه زندان ها و ندامتگاه ها را از ابتدای امسال در دستور کار خود قرار داده بود تا در کنار سایر فعالیت های ورزشی بتواند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت زندانیان به تقویت توانایی های شناختی کلیدی و تصمیم گیری و حل مسئله، افزایش و بهبود تاب آوری، تقویت مهارت های خودکنترلی و .

از طریق این بازی ها کمک کند.

همچنین گسترش این بازی ها در زندان ها و کانون های اصلاح و تربیت می تواند به تقویت قوای ذهنی کارکنان و سربازان وظیفه و ایجاد روحیه خلاق و توانمند در بین این افراد کمک کند.

در همین زمینه و در هجدهمین نشست تخصصی سالانه مسئولان و کارشناسان زندان های کشور برای اولین بار دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی با حمایت انجمن بازی های فکری فدراسیون ورزش های همگانی، دوره تخصصی مربی گری بازی های فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های فکری به داخل خوابگاه زندان ها می رود

بازی های فکری به داخل خوابگاه زندان ها می رود