مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-13سياسي

لزوم توجه ظرفیت های فارس در اقتصاد دریامحور


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به نزدیکی برخی شهرستان های این استان به دریا و حضور بازرگانان و تجار توانمند در این نقاط، - لزوم توجه به ظرفیت های فارس در اقتصاد دریامحور را یادآور شد.

محسن ربانی زاده در دیدار با امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان لارستان در جنوب استان فارس، گفت: خصوصیات مثبت، همت و انسجام مردم لارستان بسیار ارزشمند است و باید قدر آن را دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، ربانی زاده با اشاره به اینکه هدف دشمنان از تحریم بستن دست و پا و زمین گیر کردن نظام اسلامی بوده است، افزود: نباید نسبت به دسیسه های دشمنان دچار غفلت شویم، چرا که این غلفت به آسیب می زند، بنابراین باید هوشیار بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با یادآوری اینکه اینکه ایران دارای حدود 2 هزار کیلومتر مرز دریایی و آبی است که استان های بوشهر و هرمزگان تا سیستان و بلوچستان را در بر می گیرد، گفت: بنا بر برنامه آمایش سرزمین سال 1378، باید 50 درصد جمعیت ایران در حاشیه خلیج فارس سکونت داشته باشند و این به معنای رونق جنوب و رونق بخشی به سواحل است.

این مقام مسئول با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت اقتصاد دریامحور، خاطرنشان کرد: چرا باید صنایع آب بر باید در داخل عمق سرزمین مستقر شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ظرفیت های فارس در اقتصاد دریامحور

لزوم توجه ظرفیت های فارس در اقتصاد دریامحور