مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-13سياسي

تربیت نسل نوجوان به معنای معرفی اسطوره های زمان جنگ است


مدیر شبکه قرآن سیما با اشاره به اینکه تربیت نسل نوجوان به معنای برگزاری دوره های آموزشی نیست بلکه به معنای معرفی اسطوره های زمان جنگ است، گفت: - روایت های دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو و الگوهای ایثار و شهادت را به آنان معرفی کنیم.

محمدحسین کشکولی امروز، 24 بهمن ماه، در مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره فیلم عمار ، بیان کرد: در تفاوت جمعیت راهپیمایی 22 بهمن، چشم گیر بود و نشان از قدرشناسی مردم به انقلاب دارد.

وی با بیان اینکه بعد از تحریم تنباکو، خط پلید انگلیسی متوجه پیوند مرجعیت شیعه و قدرت آن شد، ادامه داد: تمام تلاش دشمن برای از بین بردن غیرت دینی است چراکه هر جا مشکلی پیش آمده، با غیرت دینی برطرف شده است.

کشکولی با بیان اینکه تمام رفتار رضاخان که زیر نظر انگلیس بود در ابتدا با رفتار دینی و ارتباط چشمگیر با علمای دینی بود، اضافه کرد: رضاخان پس از رسیدن به قدرت تمام تلاش خود را بر روی از بین بردن کلیدواژه غیرت دینی متمرکز می کند کمااینکه رضاخان عروسک خیمه شب بازی انگلستان بود.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با بیان اینکه در هر جریان نهادی فکری که در تاریخ طاغوت ایران وجود داشته ردپای انگلستان وجود داشته است، ادامه داد: در دوران پهلوی انگلستان زیرساخت های فکری کشور را بر پایه تضعیف غیرت دینی پیش می برد که نمونه آن تبع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نسل نوجوان به معنای معرفی اسطوره های زمان جنگ است

تربیت نسل نوجوان به معنای معرفی اسطوره های زمان جنگ است