مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 18:402023-02-13اجتماعي

تأمین 50 هزار نهال برای کاشت در آبادان


نماینده مردم آبادان در مجلس از تأمین 50 هزار نهال برای کاشت در آبادان خبر داد.

- سیدمحمد مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فضای سبز و پوشش گیاهی پیامدهای مثبت روحی و روانی دارد و بر کیفیت زندگی تأثیر مثبتی می گذارد و همچنین افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد کمربند سبز در کاهش آلودگی هوا نقش ویژه ای دارد.

وی، کمبود فضای سبز در آبادان را یکی از معضلات این شهر عنوان کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده، 50 هزار نهال برای کاشت به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبادان تحویل داده شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس ادامه داد: اکالیپتوس، کهور، کنار، استبرق و آکاسیا گونه های گیاهی هستند که برای کاشت در آبادان تهیه شده اند.

مولوی، توجه به فضای سبز شهری را یک ضرورت قلمداد کرد و گفت: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی به گونه است که در برخی ایام سال شاهد ریزگرد هستیم، کاشت درخت امری مهم بوده و امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته کمک زیادی در زمینه کاهش محسوس این معضل داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه محیط زیست از مهم ترین مباحث امروز جامعه است و باید در زمینه آموزش به آن پرداخته شود، یادآور شد: فعالان محیط زیست به ویژه سمن های مرتبط به این امر که تخصصی فعالیت می کنند در ترویج آموزش های محیط زیست، فرهنگ درختکاری و همچنین حفاظت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 50 هزار نهال برای کاشت در آبادان

تأمین 50 هزار نهال برای کاشت در آبادان