مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 19:312023-02-13اجتماعي

ساخت مدارس تخریبی خوی سریعتر در دستور کار قرار گیرد


هرچه سریعتر موضوع ساخت مدارس تخریبی در دستور کار قرار دهید و و مدارسی را که نیاز به مرمت دارند در اسرع وقت به چرخه آموزش برگردانید.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: هرچه سریعتر موضوع ساخت مدارس تخریبی در دستور کار قرار دهید و و مدارسی را که نیاز به مرمت دارند در اسرع وقت به چرخه آموزش برگردانید.

محمدصادق معتمدیان 24 بهمن ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی به میزبانی فرمانداری خوی خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مدارسی که مشکلی در زلزله اخیر پیدا نکرده اند در اسرع وقت با حضور حداکثری دانش آموزان بازگشایی شوند و این می تواند به عادی سازی روال زندگی در شهر خوی کمک کند.

معتمدیان در این جلسه طی تلفنی با وزیر آموزش و پرورش و رییس نوسازی کشور خواستار تخصیص اعتبارات برای بازسازی و مرمت مدارس خوی شد.

علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: 40 میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی مدارس مصوب شده و که 5 میلیارد تومان آن از فردا به حساب آموزش و پرورش واریز می شود.

وی تصریح کرد : مدارسی که باید تعمیر جزیی شوند مبلغ 45 میلیون تومان به حسابشان واریز شده و باید تا یک هفته تعمیر شوند و مدارس نیازمند به تعمیرات اساسی هم تا عید امسال به چرخه آموزش و پرورش باز می گردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدارس تخریبی خوی سریعتر در دستور کار قرار گیرد

ساخت مدارس تخریبی خوی سریعتر در دستور کار قرار گیرد