مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 19:392023-02-13حوادث

6 سارق دام در میامی به دام افتادند


فرمانده انتظامی میامی از دستگیری 6 نفر از اعضای باند سارقان دام توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، سرهنگ حسین عجم، فرمانده انتظامی میامی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در کلاته های شرقی میامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی به اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی در این راستا اشاره کرد و افزود: مأموران در بررسی تخصصی صحنه های سرقت، سرنخ هایی از بومی بودن سارقان به دست آوردند.

عجم از بازرسی تعدادی دامداری ها در جهت پیدایش احشام سرقتی و دستگیری سارقان خبر داد و گفت: مأموران در حین بازرسی یکی از دامداری ها، متوجه فرورفتگی در قسمتی از زمین آن شدند که در بررسی بیشتر مشخص شد، زیرزمینی توسط سارق در آن محل احداث و احشام سرقتی را در آنجا نگهداری می کند.

فرمانده انتظامی میامی به شناسایی احشام توسط شکات پرونده اشاره کرد و افزود: سارق به انجام سه فقره سرقت احشام با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف کرد و همگی دستگیر که به مراجع قضایی اعزام شدند.

عجم خاطرنشان کرد: تمام متهمان با دستور قاضی پرونده روانه زندان شدند؛ اما از دامداران می خواهیم که محل نگهداری احشام را به تجهیزات بازدارنده و دوربین های مداربسته مجهز کنند تا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 سارق دام در میامی به دام افتادند

6 سارق دام در میامی به دام افتادند