مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-13بين الملل

اسراییل از استفاده از پهپادها توسط «گردان جنین» هراس دارد


نهاد امنیتی اسراییل از استفاده «گردان جنین» از پهپادها یزای انجام عملیات علیه نیروهای رژیم صهیونسیتی در حین یورششان به اردوگاه جنین هراس دارد.

- اسراییل از استفاده از پهپادها توسط گردان جنین هراس دارد نهاد امنیتی اسراییل از استفاده گردان جنین از پهپادها یزای انجام عملیات علیه نیروهای رژیم صهیونسیتی در حین یورششان به اردوگاه جنین هراس دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه تلویزیونی کان گزارش داد که اقدام گردان جنین در استفاده از پهپادها برای رصد نیروهای رژیم صهیونیستی طی حضورشان در این اردوگاه، یک تحول خطرناک در عملکرد این گردان است.

این شبکه از یک مسئول امنیتی اسراییلی نقل کرد که خطر استفاده از این نوع از پهپادها در این نهفته که مسیر عقب نشینی ارتش و مکان های حضور آن را مشخص می کند که این امر هدف قرار دادن نیروهای ارتش را تسهیل می کند.

این شبکه اعلام کرد که پهپادها در حین حضور نیروهای اسراییلی در اردوگاه جنین در آسمان دیده شد و هدف از آن رصد کردن تحرکات نیروهای ارتش در اردوگاه جنین بود.

یک مسئول امنیتی اسراییلی تصریح کرد که گردان جنین به صورت منظم فعالیت می کند و هدف از این پهپادها فقط رصد کردن نیروهای محاصره کننده منزل فرد تحت تعقیب نیست، بلکه دادن تصویر کاملی از استقرار نیروها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل از استفاده از پهپادها توسط «گردان جنین» هراس دارد

اسراییل از استفاده از پهپادها توسط «گردان جنین» هراس دارد