مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 19:562023-02-13سياسي

نقش موثر هیأت در تقویت گفتمان بازیافت/هیأت به دنبال فرهنگ سازی بازیافت است


مسول دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر گفت: به علت فعال بودن شبکه مویرگی هیأت ها در شهرها، شهرستان ها و روستا این نهاد می تواند بحث عملیاتی بازیافت را پیش ببرد.

- ایسنا/قم مسول دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر گفت: به علت فعال بودن شبکه مویرگی هیأت ها در شهرها، شهرستان ها و روستا این نهاد می تواند بحث عملیاتی بازیافت را پیش ببرد.

حمزه معلی امروز در نخستین دوره آموزشی بازیافت ویژه هیآت مذهبی، در قم اظهار کرد: در این دوره 50 هیأت از 15 استان که در حوزه بازیافت و تفکیک پسماند فعال هستند، حضور پیدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه افزایش معلومات و اشتراک تجربیات دو هدف اصلی این دوره است، مطرح کرد: تمام آموزش ها در سه سطح مقدمات، متوسطه و پیشرفته به هیأت های مذهبی ارائه می شود.

مسول دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر با بیان اینکه درحال حاضر دوره مقدماتی درحال برگزاری است، عنوان کرد: در این دوره ضمن پوشش سرفصل های آموزشی حوزه بازیافت، مباحث علمی و آموزشی نیز ارائه می شود.

وی از ظرفیت بالای هیأت ها در حوزه منابع انسانی یاد کرد و گفت: هیأت به عنوان یک نهاد مردمی در حوزه های مختلف ازجمله بازیافت و پسماند می تواند این ظرفیت را بکار بگیرد.

دکتر حمزه معلی با اشاره به اهمیت گفتمان سازی مسائل فرهنگی، زیست محیطی و فرهنگ تفکیک از مبدا، خاطرنشان کرد: هیأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر هیأت در تقویت گفتمان بازیافت/هیأت به دنبال فرهنگ سازی بازیافت است

نقش موثر هیأت در تقویت گفتمان بازیافت/هیأت به دنبال فرهنگ سازی بازیافت است