مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-13حوادث

دستگیری باند سارقان حرفه ای منزل و کشف طلاجات مسروقه


با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی هرمزگان باند 5 نفره سارقان طلاجات منازل که در بندرعباس اقدام به سرقت طلاجات منزل کرده بودند، در شهرستان بهبهان شناسایی ودستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید کرمی رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان امروز اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه و شگرد بالکن روی و تخریب درب ورودی بالکن ها ، شناسایی ودستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

 وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت تمامی اعضای باند سارقین که با استفاده از یکدستگاه خودرو سواری پژو پارس خاکستری در شهرستان بندرعباس اقدام به سرقتهای طلاجات از منازل شهروندان نموده بودند در شهرستان بهبهان مورد شناسایی قرارگرفته ودریک اقدام غافلگیرانه ای دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان مقدار 372 گرم طلاجات مسروقه بهمراه تعداد زیادی ساعت مچی گران قیمت و پاور بانک که بطرز ماهرانه داخل هواکش خودرو جاسازی کرده بودند، کشف شد.

  این مسئول انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری به شهرستان بندرعباس انتقال و در بازجویی های فنی و علمی انجام شده ، به تعداد 5 فقره سرقت منزل با همدستی 2 نفردیگر در سطح شهر بندرعباس ودو فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان در بندرعبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان حرفه ای منزل و کشف طلاجات مسروقه

دستگیری باند سارقان حرفه ای منزل و کشف طلاجات مسروقه