مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-13اجتماعي

72ساعت خدمت رسانی بی وقفه و تلاش 800 نیرو در روزهای برفی منطقه هشت


شهردار منطقه هشت از 72 ساعت خدمت رسانی بی وقفه و آماده باش کامل این منطقه طی سه روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس،  فاطمه تنهایی شهردار منطقه گزارش اقدامات اجرایی و خدمات شهری منطقه هشت در 3 روز گذشته و بارش کم سابقه برف طی چند سال اخیر را اعلام کرد و افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده و با هدف پیشگیری از لغزندگی معابر از صبح روز 22 بهمن همه مخازن شن منطقه8 شارژ مجدد و از تجهیزات مکانیزه بازدید و سایت های برفروبی آماده باش شدند.

 تنهایی ادامه داد: پس از آغاز بارش و در  10 ساعت اولیه بیش از 30 تن شن مخصوص و نمک کریستال توسط خودروی مکانیزه در سطح معابر و بزرگراه های محدوده منطقه8 پخش شد و همین امر سبب شد از گره ترافیکی پیشگیری و تردد خوردروها به صورت روان انجام شود.

شهردار منطقه8 به خدمت رسانی 800 نفر از نیروهای پیمانکاری در حوزه های خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه و 14 خودرو اشاره کرد و افزود: طی 24 ساعت ابتدایی، حدود 300 نفر از نیروها در ناحیه یک مستقر شدند و با شارژ مخازن و کمک خاورهای نمک پاش نسبت به یخ زدایی معابر اقدام کردند.

در ناحیه دو نیز، ️با انباشت 6 تن شن و نمک، تجهیز خودروهای گشتی انضباط شهری به کیسه های شن، آماده پیشگیری از لغزندگی معابر و خیابان های اصلی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72ساعت خدمت رسانی بی وقفه و تلاش 800 نیرو در روزهای برفی منطقه هشت

72ساعت خدمت رسانی بی وقفه و تلاش 800 نیرو در روزهای برفی منطقه هشت