مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-13اجتماعي

بسته های تشویفی برای نوسازی بافت های فرسوده البرز پیش بینی شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: بسته های تشویقی در زمینه مجوز، نظام مهندسی، خدمات شهرداری ها برای نوسازی بافت فرسوده پیش بینی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد افضلی عصر دوشنبه در نشست ستاد بازآفرینی استان البرز افزود: تمام شهرداری ها مکلف شدند مشاورانی را برای باز آفرینی داشته باشند تا جاهایی که نیاز است فضای جدیدی برای خدمات بهتر به شهروندان احداث با مطالعه شود، در دست اقدام قرار گیرد.

وی بیان کرد: بر این اساس مشاوران اطلاعات را از دستگاه های اجرایی مختلف از جمله؛ آموزش و پرورش، بهزیستی، محیط زیست را دریافت و با اطلاعات شهر تطبیق می دهند و پیشنهادات خود را اعلام خواهند داشت.

سید الحسینی عضو هیت مدیره ستاد باز آفرینی کشور نیز در این نشست گفت: به دنبال مدیریت واحد و یکپارچه برای بافت های فرسوده هستیم تا همه دستگاه های اجرایی در این زمینه همراه شوند و به تعهد خود عمل کنند.

وی اظهار داشت: با این اقدام منابع واحد شده و اقدامات مؤثر صورت می گیرد.

این مسئول گفت: بحث مسکن در دولت سیزدهم به صورت جدی دنبال می شود در این راستا یکی از ظرفیت های خوب برای تولید مسکن، بافت های فرسوده هستند.

وی اضافه کرد: سالانه قرار است یک میلیون مسکن تحویل مردم داده شود که درصدی از این میزان را می توان به مردم بافت های فرسوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های تشویفی برای نوسازی بافت های فرسوده البرز پیش بینی شود

بسته های تشویفی برای نوسازی بافت های فرسوده البرز پیش بینی شود