مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-13سياسي

جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در قم برگزار می شود


مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان قم عنوان کرد: با توجه به اهمیت مسئله زکات، استان قم بیشتر سعی کرده به بعد علمی و فقهی جشنواره بپردازد در همین راستا یک سایت کتابشناسی زکات ایجاد کردیم و همچنین رونمایی از کتاب جامع استفتائات زکات و نمایشگاه کتاب .

- ایسنا/قم مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان قم عنوان کرد: با توجه به اهمیت مسئله زکات، استان قم بیشتر سعی کرده به بعد علمی و فقهی جشنواره بپردازد در همین راستا یک سایت کتابشناسی زکات ایجاد کردیم و همچنین رونمایی از کتاب جامع استفتائات زکات و نمایشگاه کتاب شناسی زکات را فردا در حاشیه جشنواره خواهیم داشت.

دکتر محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان قم در نشست خبری با موضوع برگزاری جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان قم که امروز 24 بهمن ماه با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، عنوان کرد: فریضه زکات یکی از واجبات فراموش شده است و کمیته امداد استان به عنوان دبیر شورای زکات سعی در احیای این مهم دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات بتواند شأن استان قم را با توجه به موقعیت علمی و فقهی قم به نمایش بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در قم برگزار می شود

جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در قم برگزار می شود