مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:122023-02-13پزشكي

روند ثابت ابتلا به کرونا در خوزستان / لزوم دریافت دوز یادآور


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر تزریق دوز یادآور، گفت: ممکن است رفتارهای اجتماعی در روزهای پایانی سال و در ایام نوروز زمینه ساز گسترش بیماری شود بنابراین تا دیر نشده باید مردم دوز یادآور را تزریق کنند.

- دکتر پژمان بختیاری نیا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در خوزستان اظهار کرد: در تابستان شاهد وقوع پیک بیماری بودیم و در پاییز نیز با پیک موارد ابتلا به آنفلوآنزا مواجه شدیم.

در اواخر دی ماه نیز روند ابتلا و بستری مبتلایان به کرونا افزایش یافت که همچنان این روند افزایشی ثابت مانده است اما خوشبختانه از اواخر دی ماه مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در خوزستان رخ نداده است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار نامطلوب است، افزود: با توجه به اینکه در آستانه پایان سال و افزایش ترددها و همچنین آغاز سفرهای نوروزی هستیم، این شرایط زمینه را برای گسترش بیماری فراهم می کند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: از طرف دیگر، سطح ایمنی ناشی از واکسیناسیون انجام شده، در حال کاهش و از بین رفتن است بنابراین قرار گرفتن عوامل زمینه ساز در کنار یکدیگر احتمال مواجهه با پیک بیماری در آینده را فراهم می کند مگر اینکه افرادی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ثابت ابتلا به کرونا در خوزستان / لزوم دریافت دوز یادآور

روند ثابت ابتلا به کرونا در خوزستان / لزوم دریافت دوز یادآور