مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:122023-02-13سياسي

تاکید بر ایجاد دانش بنیان سبز و صادرات محور بر مبنای اقتصاد نو ظهور در کیش


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بر ماموریت جزیره کیش در ایجاد دانش بنیان سبز و صادرات محور بر مبنای اقتصاد نوظهور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، روح اله دهقانی فیروزآبادی صبح دوشنبه 24 بهمن در نشست صمیمانه با نخبگان و نوآوران که با حضور سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی برگزار شد با اشاره به موقعیت این منطقه، گفت: جزیره کیش 40 سال پیش به عنوان نخستین منطقه آزاد کشور معرفی شد و با موقعیت جغرافیایی مناسب، طرح قوانین بالادستی فاخر و محوریت تجاری و  اقتصادی به سرعت رشد کرد.

وی در ادامه افزود: کیش در دوران خود بیشترین نرخ توسعه و نوآوری را به همراه داشته اما در حال حاضر نرخ رشد نوآوری و اقتصادی در دیگر کشور ها بیشتر شده و مناطق آزاد بسیاری از مزیت ها و مشوق های خود را از دست داده، بنابراین دولت سیزدهم برای خروج مناطق آزاد از محدودیت ها تلاش می کند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ایجاد زیرساخت های شهری کامل و مولد بودن را دو عامل مهم در توسعه عنوان کرد و گفت:  توجه به این دو مهم موجب می شود تا کیش، به شهری با جاذبه های منحصر به فرد و توسعه یافته در حوزه گردشگری مبدل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ایجاد دانش بنیان سبز و صادرات محور بر مبنای اقتصاد نو ظهور در کیش

تاکید بر ایجاد دانش بنیان سبز و صادرات محور بر مبنای اقتصاد نو ظهور در کیش