مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-13سياسي

دوران خبرگزاری ها به سبک کنونی به سر آمده/ ما فقط یک خبرگزاری ملی می خواهیم


در نشست «بررسی مسائل خبرگزاری ها در ایران؛ گذشته حال و آینده» که امروز برگزار شد، تاکید شد که دوران خبرگزاری های دولتی با این ساختاری که اکنون داریم دیگر به سر آمده و خبرگزاری ها باید به سمت خبرگزاری های مالتی مدیا بروند.

- در نشست بررسی مسائل خبرگزاری ها در ایران؛ گذشته حال و آینده مطرح شد؛ دوران خبرگزاری ها به سبک کنونی به سر آمده/ ما فقط یک خبرگزاری ملی می خواهیم در نشست بررسی مسائل خبرگزاری ها در ایران؛ گذشته حال و آینده که امروز برگزار شد، تاکید شد که دوران خبرگزاری های دولتی با این ساختاری که اکنون داریم دیگر به سر آمده و خبرگزاری ها باید به سمت خبرگزاری های مالتی مدیا بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی مسائل خبرگزاری ها در ایران؛ گذشته حال و آینده امروز (24 بهمن ماه) در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با سخنرانی سهیلا خلجی- پژوهشگر رسانه، علیرضا عبداللهی- دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین حسن عابدینی -کارشناس رسانه با بررسی آینده مرجعیت رسانه ای ایران در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزار شد.

عابدینی در بخشی از این نشست درباره مرجعیت رسانه ای در دنیا عنوان کرد: تصویری که ما از دنیا داریم برگرفته از تصاویری است که رسانه های بزرگ دنیا برای ما می سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران خبرگزاری ها به سبک کنونی به سر آمده/ ما فقط یک خبرگزاری ملی می خواهیم

دوران خبرگزاری ها به سبک کنونی به سر آمده/ ما فقط یک خبرگزاری ملی می خواهیم