مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-13فرهنگي

آغاز به کار جشنواره سراسری عکس نور با برپایی نمایشگاه در شیراز


نمایشگاه عکس های منتخب پنجمین جشنواره دوسالانه ملی عکس نور، از سه شنبه 25 بهمن در نگارخانه مرکز اسناد و کتابخانه ملی شیراز، - ایسنا/فارس دبیر جشنواره عکس نور، گفت: نمایشگاه عکس های منتخب پنجمین جشنواره دوسالانه ملی عکس نور، از سه شنبه 25 بهمن در نگارخانه مرکز اسناد و کتابخانه ملی شیراز، آغاز به کار می کند.

کمال الدین شاهرخ عصر دوشنبه 24 بهمن در یک کنفرانس خبری گفت: در این دوره از جشنواره بالغ بر 4 هزار عکس از 800 عکاس سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده بود که از این میان، شماری از عکس ها توسط 5 داور، برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شده است.

شاهرخ خاطرنشان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره شامل 1633 تک عکس در بخش آزاد حرفه ای، 70 مجموعه عکس با بیش از 800 فریم عکس، 82 مجموعه عکس پروژه محور شامل بیش از 980 فریم عکس و همچنین 722 فریم عکس موبایلی بود.

او گفت: اعضای هیئت داوران این دوره آقایان سیدعباس میرهاشمی، محمدمهدی رحیمیان، امیرعلی جوادیان، علی اصغر داودآبادی فراهانی و سیدشهاب الدین واجدی بوده اند که با نظارت دبیرکل و دبیر اجرایی، در بخش تک عکس آزاد حرفه ای، 43 اثر از 30 عکاس، در بخش مجموعه عکس آزاد حرفه ای 7 مجموعه از 7 عکاس، در بخش مجموعه عکس ویژه پروژه محور 17 مجموعه از 17 عکاس سراسر کشور و در بخش پویش مردمی عکاسی با تلفن همراه 21


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار جشنواره سراسری عکس نور با برپایی نمایشگاه در شیراز

آغاز به کار جشنواره سراسری عکس نور با برپایی نمایشگاه در شیراز