مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-13فرهنگي

مازندران پر از ظرفیت های ناب فرهنگی و هنری است


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران گفت: این استان پر از ظرفیت های ناب فرهنگی و هنری است و باید قدردان تلاش های اهالی فرهنگ و هنر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین جوادی شامگاه دوشنبه در بازدید از نمایشگاه آثار هنری در نوشهر، رویدادهای هنری را فرصت مناسبی برای پویایی فرهنگی دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه های هنری در نوشهر، پر رونق و تداوم این روند حاصل همدلی و همیاری هنرمندان است.

وی عنوان کرد: باید قدردان تلاش های اهالی فرهنگ و هنر بود، اغلب خالص و بی ادعا تولید می کنند و با عشق چنین رویدادهایی را رقم می زنند.

جوادی خاطرنشان ساخت: نوشهر، یکی از شهرستان های شاخص فعالیت های هنری است و در بازدیدها و حضور چندین باره در شهرستان، شاهد تلاش های کم نظیری از هنرمندان بودیم.

وی در پایان بیان کرد: مازندران پر از ظرفیت های ناب فرهنگی و هنری است و شهرستان نوشهر پتانسیل برگزاری رویدادهای ملی را نیز دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با اشاره به این مطلب که، حرکت به سوی توسعه فرهنگی و هنری توقف ناپذیر است، گفت: اهالی فرهنگ و هنر، با قلم متعهدانه و قدم مقتدرانه در این حوزه، نقش غیرقابل انکاری دارند.

وی افزود: تولید اثر هنری بدون اعتقاد به زیبایی شناسی و عاشقانگی، میسور نیست، تمرین، ممارست، تعقل، تفکر، تعمق و …ضرورتی غیرقابل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران پر از ظرفیت های ناب فرهنگی و هنری است

مازندران پر از ظرفیت های ناب فرهنگی و هنری است