مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 21:562023-02-13اقتصادي

بازاریان جوین اختلاف 31 ساله را کنار گذاشتند


اختلافات ملکی بازاریان نقاب پس از 31 سال بلاتکلیفی و رها کردن بازار در حالت نیمه ساز حل شده و با وساطت دادگستری تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رضا سیدآبادی اظهار کرد: این اختلاف از سال 1370 و از زمانی پیش آمد که حدود 100 نفر از بازاریان شهر نقاب درصدد برآمدند درحرکتی جمعی زمینی را در بهترین نقطه مرکز این شهر خریداری و اقدام به ساخت بازاری با 60 دهانه مغازه کنند.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جوین در حاشیه نشست این شورا افزود: پس از تهیه زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و آغاز ساخت وساز بازار و رسیدن به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی، بروز برخی اختلافات ملکی منجر به توقف اجرای کارشده بود.

سیدآبادی بیان کرد: در این بازه 31 ساله پرونده های متعددی در این خصوص مطرح و درنهایت موضوع به داوری ارجاع شده بود، اما بعد از وصول نظریه داوری نیز اختلافات همچنان ادامه داشت.

وی گفت: سرانجام و باگذشت 31 سال، اخیراً با دخالت دادگستری و با تشکیل پرونده دیگری، گزارش اصلاحی صادر و این اختلاف چندساله فیصله یافته و ماجرا به سازش منجر شد.

رییس دادگستری جوین اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت سهامداران و سابقه اختلافات ممکن بود اجرا را با تأخیر مواجه کند، در اسرع وقت بازدیدهایی از مِلک مورد اختلاف صورت گرفته و با حضور طرف های دعوا، وکلای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریان جوین اختلاف 31 ساله را کنار گذاشتند

بازاریان جوین اختلاف 31 ساله را کنار گذاشتند