مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-13سياسي

خدمت به مردم نیازمند روحیه بسیجی است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: وجود روحیه بسیجی در مجموعه ای سبب موفق شدن آن مجموعه در ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم خواهد بود.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: وجود روحیه بسیجی در مجموعه ای سبب موفق شدن آن مجموعه در ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر دوشنبه در نشست با شهردار اردبیل اظهار کرد: اگر در مجموعه ای روحیه بسیجی وجود داشته باشد آن مجموعه جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم موفق تر خواهد بود که این روحیه بسیجی در مجموعه شهرداری اردبیل به وضوح قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه با بیان این که مجموعه سپاه استان با تمام توان خود در کنار شهرداری و آماده خدمت به شهروندان است، گفت: سپاه استان اردبیل همیشه حامی دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است که در این راستا انتظار داریم خدمات ارزنده ی شهرداری به مردم تا رسیدن به شهری زیبا و مطلوب همچنان تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به مشارکت مطلوب شهرداری اردبیل در نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر یک در هفته دفاع مقدس سال جاری ضمن قدردانی از تلاش های این مجموعه ادامه داد: اقدامات شهرداری نشان می دهد زیباسازی منظر شهری همواره جزو دغدغه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم نیازمند روحیه بسیجی است

خدمت به مردم نیازمند روحیه بسیجی است