مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 22:102023-02-13سياسي

جامعه بهداشت و درمان باید حضورشان را در مراکز دینی افزایش دهند


نماینده ولی فقیه در قم با بیان اینکه سلامت در نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف شده و معنویت روی آن هک شده است، گفت: سلامت با معنویت گره خورده است بنابراین جامعه بهداشت و درمان ما باید حضورشان را در مراکز دینی افزایش دهند و این حضور نه از باب تأمین سلامت .

- ایسنا/قم نماینده ولی فقیه در قم با بیان اینکه سلامت در نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف شده و معنویت روی آن هک شده است، گفت: سلامت با معنویت گره خورده است بنابراین جامعه بهداشت و درمان ما باید حضورشان را در مراکز دینی افزایش دهند و این حضور نه از باب تأمین سلامت بلکه از باب تبیین یک نظام سلامت ایمانی باشد.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از مدیران دانشگاه که 24 بهمن در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام شد، عنوان کرد: مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که تحت هیچ شرایطی از اهداف این نظام و حمایت از ولایت و پاسداری از خون شهیدان دریغ نمی کنند و انقلابشان را دوست دارند.

وی با بیان اینکه تذکرات مردم به مسئولان باعث می شود این انقلاب روز به روز بهتر شود، گفت: مردم این انقلاب را صرفا برای بهبود معیشت ایجاد نکردند بلکه هدفشان این بود که همزمان با ساماندهی مسائل معیشتی جامعه ایمانی و معنوی نیز شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه بهداشت و درمان باید حضورشان را در مراکز دینی افزایش دهند

جامعه بهداشت و درمان باید حضورشان را در مراکز دینی افزایش دهند