مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 22:202023-02-13ورزشي

جنجال های بی پایان دیدار استقلال - پیکان/ اینجا جنگل نیست!


باشگاه پیکان به دلیل الفاظی که سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با این تیم استفاده کرده بود، از این مربی پرتغالی شکایت کرد.

- جی پلاس، حواشی پیش آمده در بازی استقلال و پیکان ادامه دار شده است؛ بعد از اعلام باشگاه استقلال مبنی بر شکایت از مجتبی حسینی سرمربی پیکان حالا باشگاه خودروساز تهرانی با انتشار بیانیه ای علیه ساپینتو و حرف های عجیب او در نشست خبری امروز موضع گیری کرده است.

در بیانیه ای که باشگاه پیکان منتشر کرده، آمده است: در حاشیه دیدار دو تیم پیکان و استقلال از چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، اتفاقات ناگواری برای فوتبال ایران رقم خورد که جای تاسف دارد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی باشگاه استقلال که به گواه رسانه ها و آرای کمیته انضباطی، یکی از پرحاشیه ترین مربیان این فصل رقابت های لیگ ایران به حساب می آید، پس از دیدار مقابل پیکان در کنفرانس خبری، پا را از مسائل اخلاقی فراتر گذاشت و حرف هایی به زبان آورد که غیرقابل بخشش و غیرقابل کتمان است.

البته مدیر رسانه و مترجم وی در همان زمان، تلاش زیادی برای ماست مالی کردن صحبت های توهین آمیز ساپینتو داشتند و اصرار می کردند که مفهوم جنگل در زبان انگلیسی و زبان فارسی متفاوت است(!) که این شکل از توجیه، توهین به شعور علاقه مندان فوتبال به خصوص هواداران محترم استقلال به عنوان مخاطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال های بی پایان دیدار استقلال - پیکان/ اینجا جنگل نیست!

جنجال های بی پایان دیدار استقلال - پیکان/ اینجا جنگل نیست!