مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 00:352023-02-13اقتصادي

24 پروژه در بافت تاریخی یزد بهره برداری شد


به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 24 پروزه با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال در بافت تاریخی یزد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت دهه فجر و با حضور مسئولان استانی و مدیران شهرداری، پروژه های عمرانی خدماتی 24 گانه شهرداری منطقه بافت تاریخی با هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل احداث زمین ورزشی محله سلسبیل با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال، حصارکشی مخروبه ها و رفع خطر در سطح منطقه با هزینه 30 میلیارد ریال، پیاده روسازی، کف سازی و بدنه سازی معابر با هزینه ای بالغ بر 21 میلیارد ریال، حفر و نگهداری چاه جذبی با هزینه 95 میلیارد ریال؛ زیرسازی، جدول گذاری و روکش آسفالت معابر با هزینه 17 میلیارد ریال، ساماندهی گذر حدفاصل خیابان امام به مسجد فرط همچنین کف سازی و بدنه سازی محلات سرجمع، ابوالمعالی، سهل ابن علی و شاه ابوالقاسم با هزینه 35 میلیارد ریال و احداث و ساماندهی سرویس بهداشتی محلات فهادان، یعقوبی، ملااسماعیل و بقعه شیخ احمد با هزینه ای بالغ بر 159 میلیارد ریال تحویل شهروندان شد.

همچنین احداث و تکمیل زمین ورزشی محله پنبه کاران با هزینه 20 میلیارد ریال، ساماندهی پارکینگ ها در سطح منطقه با هزینه 17 میلیارد ریال، کف سازی و بدنه سازی محله لرد آسیاب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 پروژه در بافت تاریخی یزد بهره برداری شد

24 پروژه در بافت تاریخی یزد بهره برداری شد