مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 01:002023-02-13بين الملل

ونزوئلا بر تداوم کمک رسانی به زلزله زدگان سوری تاکید کرد


رییس جمهور ونزوئلا در تماس تلفنی با بشار اسد رییس جمهور سوریه بر تداوم حمایت و کمک رسانی به زلزله زدگان سوری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در گفتگوی تلفنی با بشار اسد رییس جمهور سوریه بر ایستادگی دولت و ملت ونزوئلا در کنار زلزله زدگان سوری تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، نیکلاس مادورو شامگاه دوشنبه در گفتگوی تلفنی با بشار اسد آمادگی کاراکاس را برای ارائه کمک های بشردوستانه به سوریه جهت پشت سر گذاشتن این فاجعه ابراز کرد.

از سوی دیگر، بشار اسد هم گفت که تیم های امداد و نجات و کمک های بشردوستانه ونزوئلا و شماری دیگر از کشورهای عربی و خارجی در حمایت از تلاش های دولت سوریه برای عبور از این حادثه سهم شایانی داشته و مورد تقدیر مردم سوریه است.

این در حالی است که بشار اسد رییس جمهور سوریه در دیدار با مارتین گریفیتس هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در امور انسانی، امدادرسانی و شرایط اضطراری بر ضرورت ارسال کمک های فوری به کل مناطق سوریه از جمله مناطق اشغالی و تحت کنترل گروه های تروریستی مسلح تأکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت تمرکز تلاش های بین المللی برای کمک به بازسازی زیرساخت ها در سوریه تأکید کرد و آن را یک ضرورت حیاتی برای زندگی مردم سوریه و بازگشت پناهندگان سوری به شهرها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا بر تداوم کمک رسانی به زلزله زدگان سوری تاکید کرد

ونزوئلا بر تداوم کمک رسانی به زلزله زدگان سوری تاکید کرد