مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 07:302023-02-14سياسي

مرور خاطرات انقلاب و دفاع مقدس در کتاب از کردستان تا جزایر همیشه فارس


علی پروینیان از پیشکسوتان دفاع مقدس است که از کودکی به عنوان دوست و هم بازی شهید حسین خرازی تا بزرگ سالی و در قالب لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان، - مرور خاطرات انقلاب و دفاع مقدس در کتاب از "کردستان تا جزایر همیشه فارس" علی پروینیان از پیشکسوتان دفاع مقدس است که از کودکی به عنوان دوست و هم بازی شهید حسین خرازی تا بزرگ سالی و در قالب لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان، افتخار هم رزمی با این  فرمانده را داشته و تجربه جهاد و خدمت از کردستان تا سواحل نیلگون خلیج فارس را در هشت سال دفاع مقدس در کارنامه عملیاتی خود دارد، به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروینیان در کتاب از کردستان تا جزایر همیشه فارس به بیان اقدامات و فعالیت های انقلابی خود و مردم اصفهان قبل از پیروزی انقلاب پرداخته است.

او روایت می کند: دوم دبیرستان که می رفتم، سر کلاس دینی، آقای پرورش کم وبیش از رخدادهای جامعه صحبت می کرد تا بچه ها با عملکرد رژیم آشنا شوند.

بعدها با توجه به شناختی که سر کلاس از بچه ها پیداکرده بود، تعدادی از ما را انتخاب کرد تا بیرون از مدرسه برایمان جلسه تشکیل دهد.

او در آن جلسه ها از 15 خرداد 1342 می گفت و ما را از جنایت های شاه آگاه می کرد.

من و حسین خرازی و مرادعلی جزو بچه هایی بودیم که به طور مرتب در جلسه های آقای پرورش شرکت می کردیم؛ تا کار به جایی رسید که ایشان اعلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور خاطرات انقلاب و دفاع مقدس در کتاب از کردستان تا جزایر همیشه فارس

مرور خاطرات انقلاب و دفاع مقدس در کتاب از کردستان تا جزایر همیشه فارس