مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-14سياسي

نقشه اصلی دشمن در استان ایجاد دو قطبی سازی است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نقشه اصلی دشمن در اتفاقات اخیر استان ایجاد دو قطبی سازی است که مقام معظم رهبری نیز به خوبی از این موضوع مطلع و علیرغم پیگیری های صورت گرفته فرمودند: - "دستگاه های مختلف باید کار خود را انجام دهند" و در مقابل هیئتی را نیز برای دلجویی به استان فرستادند تا مانع از ایجاد دو قطبی در استان باشد.

آیت الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه 24 بهمن، در مجمع عمومی قرارگاه فرهنگی استان ضمن تبریک چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: علیرغم تبلیغات سوء دشمن جهت بازدارندگی مردم از شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و نیز وجود مشکلات مختلف در سطح کشور مردم در راهپیمایی 22بهمن حضور پر شور و حماسی داشتند.

امام جمعه زاهدان افزود: در سیستان و بلوچستان نیز علیرغم وجود مشکلات مختلف، حوادث رخ داده، بد اخلاقی ها و برخی تحریم های صورت گرفته شاهد حضور بیش از گذشته مردم در راهپیمایی 22بهمن بودیم.

آیت الله محامی بیان داشت: چنین حماسه ای جای تبریک مضاعف دارد از این جهت که مردم فهیم، نجیب و صبور با بصیرت انقلابی در صحنه حضور پیدا کرده و دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: خیلی از افراد انتظار چنین راهپیمایی با شکوهی را نداشتند اما مقام معظم رهبری بر اساس شناخت مردم و رابطه عاطفی خود با آن ها از این حضور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه اصلی دشمن در استان ایجاد دو قطبی سازی است

نقشه اصلی دشمن در استان ایجاد دو قطبی سازی است