مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 07:502023-02-14اقتصادي

تقاضای سوداگرانه در بازار خودرو/ کیفیت محصولات باید ارتقا یابد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حجم زیادی از تقاضا به بازار خودرو به علت سفته بازی و ناشی از افزایش قیمت ارز و تورم موجود است.

- علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: افزایش تولید خودرو برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تلاش های خوبی برای تولید خودرو انجام شده است، گفت: ما به صورت هفتگی و روزانه آمار تولید خودرو را دریافت می کنیم که این گزارش ها نشان می دهد در سال جاری رشد بسیار خوبی در تولید خودرو داشتیم.

موید این مسئله آن است که در سال گذشته حدود 600 تا 650 هزار دستگاه خودرو تولید کردیم، اما امسال میزان تولید خودرو به حدود یک میلیون دستگاه رسیده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنا به اعلام وزیر صمت، صنعت خودروسازی ایران در سال جاری بالاترین نرخ رشد تولید را در جهان داشته است، تصریح کرد: با وجود اینکه ایران مشکلاتی چون تحریم دارد، اما امسال ایران در بین کشورهایی که صنعت خودروسازی دارند، بالاترین نرخ رشد و تیراژ تولید خودرو را داشته است.

تولید خودرو در کشورمان روند خوبی دارد نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید خودرو در کشورمان روند خوبی دارد، ادامه داد: فرایند واردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای سوداگرانه در بازار خودرو/ کیفیت محصولات باید ارتقا یابد

تقاضای سوداگرانه در بازار خودرو/ کیفیت محصولات باید ارتقا یابد