مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-14پزشكي

رشت صاحب بیمارستان 800 تختخوابی جنرال می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه اندازی بیمارستان 800 تختخوابی جنرال در رشت خبر داد و گفت: سوق دادن پایان نامه ها و تحقیقات به سمت تولید محصول در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی آشوبی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری با شبکه استانی باران، اظهار کرد: بهداشت و پیشگیری در اولویت اصلی قرار دارد و سپس به مقوله درمان توجه می شود.

وی از پوشش 100 درصدی پزشک خانواده در مخاطب جمعیتی گیلان خبر داد و افزود: توجه به پزشک خانواده از اولویت های دولت سیزدهم است و اجرای پزشک خانواده در حوزه شهری هم ابلاغ شده که به زودی در استان شروع می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اجرای پزشک خانواده در 10 شهرستان این استان خبر داد و اضافه کرد: شهرهای زیر 20 هزار خانوادگی مشمول اجرای پزشک خانواده هستند.

آشوبی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی میزان مرگ و میر در نوزادان و کودکان کاهش چشم گیری داشته است، گفت: شاخص برخورداری سلامت در گیلان مطلوب بوده و پوشش واکسیناسیون در نوزادان و کودکان در استان و کشور 100 درصدی می باشد.

وی با اشاره به کسب مقام نخست گیلان در اجرای واکسیناسیون موفق عمل کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اجرای 100 درصدی ارائه نسخه الکترونیکی در استان، بیان کرد: سامانه جامع نظام الکترونیکی شدن نسخه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت صاحب بیمارستان 800 تختخوابی جنرال می شود

رشت صاحب بیمارستان 800 تختخوابی جنرال می شود