مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-14اجتماعي

در هیچ جای دنیا این حجم از شن و نمک در خیابان نمیریزند


در کشورهای اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی مواجه هستند اگر قرار بود هر روز این حجم از شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی ماند.

- جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: در کشورهای اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی مواجه هستند اگر قرار بود هر روز این حجم از شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور فراجا درباره رانندگی در روزهای بارانی و برفی و عدم سفر در این روزها گفت: طبیعی است که در معابر شهری و محورهای مواصلاتی در زمان وضعیت ناپایدار جوی شرایطی به وجود می آید که به دلیل لغزندگی راه ریسک تصادف بالا می رود.

وی ادامه داد: در این ایام به شدت تصادفات واژگونی افزایش پیدا می کند که دلیلش وضعیت جوی و همچنین کاهش میدان دید ناشی از مه گرفتگی است و از این رو توصیه می شود هموطنان به سفر نروند.

سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند زیرا در شب ها وضعیت جوی بدتر می شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.

وی ادامه داد: شهروندان وسیله نقلیه ای که انتخاب می کنند باید شرایط ایمنی لازم را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هیچ جای دنیا این حجم از شن و نمک در خیابان نمیریزند

در هیچ جای دنیا این حجم از شن و نمک در خیابان نمیریزند