مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-14پزشكي

«مهدیه» شلوغ ترین مرکز درمان سرپایی کرمانشاه است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ارائه ویزیت ارزان قیمت در مرکز «مهدیه»، گفت: «مهدیه» شلوغ ترین مرکز درمان سرپایی کرمانشاه است.

- کرمانشاه- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ارائه ویزیت ارزان قیمت در مرکز مهدیه ، گفت: مهدیه شلوغ ترین مرکز درمان سرپایی کرمانشاه است.

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در استان کرمانشاه کمبود در رشته های تخصصی نداریم و در این موضوع نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست اما در بعضی رشته های فوق تخصصی کمبودهایی وجود دارد.

وی افزود: فوق تخصص جراحی عروق، ریه اطفال از جمله حوزه های درمانی هستند که در اکثر استان ها کمبود نیروی انسانی احساس می شود و در حوزه اعزام بیمار به تهران نیز شاید هفته ای یک مورد انجام گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: اکثر شهرستان های استان کرمانشاه با اقدامات صورت گرفته مجهز به دستگاه سی.

تی.

اسکن هستند و شاید بعضی از دستگاه به دلیل تعمیرات موقتاً فعال نباشند.

محمدی با اشاره به وضعیت دارویی استان، گفت: 120 قلم کمبود دارویی به صورت سراسری وجود دارد که دارای جایگزین هستند و مشکلی برای بیماران ایجاد نکرده است و همچنین کمبود داروهای بیمارستانی نیز وجود ندارد و این نوع داروها در داروخانه ها عرضه نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهدیه» شلوغ ترین مرکز درمان سرپایی کرمانشاه است

«مهدیه» شلوغ ترین مرکز درمان سرپایی کرمانشاه است