مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:462023-02-14حوادث

ضرورت استقرار ایستگاه پلیس راه در محور چادگان/ فرماندار: آماده هرگونه همکاری هستیم


فرماندار چادگان با اشاره به دلایل استقرار پلیس راه در این شهرستان گفت:همه زیرساخت ها و امکانات جهت استقرار یک پلیس راه اختصاصی در شهرستان آماده است و هرگونه هماهنگی و همکاری لازم را در این رابطه انجام خواهیم داد.

- جواد شمسی پور فرماندار شهرستان چادگان در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه استقرار پلیس راه در شهرستان به دلایل متعدد ضروری است، اظهار کرد: چادگان هزار و 200 کیلومتر مربع وسعت و 515 کیلومتر جاده دارد، گستردگی استحفاظی شهرستان را از سمت جنوب با استان چهارمحال وبختیاری و از یک سمت با شهرستان فریدونشهر و از سمت شمال با شهرستان فریدن و جاده ترانزیتی استان لرستان به استان چهار محال و بختیاری و اهواز و همچنین از سمت شرق با شهرستان تیران همجوار کرده است.

وی افزود: با این حال در غرب استان تنها پلیس راه دامنه مستقر است و با توجه به گستردگی منطقه غرب استان سرویس دهی این پلیس راه  در شهرستان چادگان را با مشکل مواجه کرده است چرا که از پلیس راه دامنه تا بعضی از نقاط راه شهرستان بالغ بر 90 کیلومتر فاصله صعب العبور وجود دارد.

شمسی پور با بیان اینکه جاده ترانزیتی لرستان که از سمت داران به استان چهارمحال وبختیاری و اهواز می رسد از شهرستان چادگان عبور می کند، افزود: علتی که ضرورت ایجاد پلیس راه در شهرستان چادگان را بیش از پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استقرار ایستگاه پلیس راه در محور چادگان/ فرماندار: آماده هرگونه همکاری هستیم

ضرورت استقرار ایستگاه پلیس راه در محور چادگان/ فرماندار: آماده هرگونه همکاری هستیم