مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-14ورزشي

شکل گیری نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی بولینگ و بیلیارد


با امضای تفاهم نامه همکاری از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی این رشته شکل گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، فدراسیون بولینگ و بیلیارد و مجموعه بزرگ ایرانمال روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

هاشم اسکندری رییس فدراسیون و اقبال پور مدیرعامل مجموعهایرانمال با عقد تفاهم نامه ای سالن بولینگ و بیلیارد مجموعه ایرانمال را به عنوان نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی در رشته هایمرتبط معرفی کردند.

در این جلسه وادی خیل مدیر ورزش ایرانمال در ابتدا در خصوص اهداف تاسیس بولینگ و بیلیارد مجموعه و روند برگزاری عقد تفاهمنامه مطالبی را ارائه کردند.

هاشم اسکندری رییس فدراسیون در ادامه ضمن قدردانی از تاسیس دو باشگاه مجهز بولینگ و بیلیارد این مجموعه و همکاری بافدراسیون، بر اهمیت ضرورت توجه به سنین پایه در رشته های بولینگ و بیلیارد و آرامش بخش بودن این رشته ها نکاتی را مطرح کردند.

رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در ادامه با اشاره به دستاورد و افتخارات فدراسیون در سال های اخیر افزود: امیدواریم با امکانات وتجهیزاتی که در مجموعه ایرانمال وجود دارد و با وجود این تفاهم نامه اقدامات موثری را در حوزه آموزش و استعدادیابی رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی بولینگ و بیلیارد

شکل گیری نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی بولینگ و بیلیارد