مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:062023-02-14سياسي

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در خراسان جنوبی


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان جنوبی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان جنوبی خبر داد.

حمید مرادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در مرحله استانی با همکاری سازمان دانشجویان، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در پایان بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات، تمرین و تقویت فعالیت های گروهی منسجم و هدفمند، تقویت انگیزه های ارتقاء دانش و آگاهی در میان دانشگاهیان، آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و توسعه فرهنگ گفت وگو است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با تشریح ضوابط تیم ها، بیان کرد: هر تیم متشکل از چهار دانشجو و یک سرپرست عضو هیات علمی است؛ اعضای یک تیم می توانند از رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف باشند و محدودیتی در زمینه وجود ندارد.

مرادی ادامه داد: این مسابقات همچون گذشته برگزار شده و در هر تیم دو نفر عضو مناظره کننده می تواند از هر مسابقه مسابقه دیگر تغییر کنند، اما در طول مسابقه این اتفاق نخواهد افتاد و دو نفر نیز به عنوان محقق در زمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در خراسان جنوبی

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در خراسان جنوبی