مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:082023-02-14اقتصادي

تحقق 77 درصد طرح جهش تولید در دیم زارهای لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مجید طائف عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از مزارع طرح جهش تولید در دیم زارهای استان در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: از اهداف طرح جهش تولید در دیم زارها، توسعه و حمایت از کشت مکانیزه، افزایش توانمندسازی و بهبود معیشت کشاورزان است.

وی با بیان اینکه تعهد استان لرستان در طرح جهش تولید در دیم زارها 350 هزار هکتار تعیین شده بود، گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون این طرح در 270 هزار هکتار از اراضی دیم استان اجرا و معادل 77 درصد تحقق یافته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان اضافه کرد: 70 درصد طرح جهش تولید دیم زارهای استان لرستان به کشت محصول راهبردی گندم، 25 درصد کشت جو و مابقی به محصولاتی ازجمله کاملینا، گلرنگ و کلزا و.

اختصاص داشته است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات با کارمزد چهار درصد، با اقساط هفت ساله برای خرید ادوات کشاورزی در قالب طرح جهش تولید در دیم زارهای لرستان گفت: در قالب طرح تسهیلاتی ادوات کشاورزی؛ از ابتدای سال زراعی تاکنون 207 دستگاه ماشین آلات کشاورزی شامل خطی کار، ردیف کار، عمیق کار و.

به ارزش 198 میلیارد ریال به همت شرکت گسترش توسعه گری پردیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مجریت سازمان جهاد کشاورزی و با مشارکت بانک ملی به کشاورزان واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 77 درصد طرح جهش تولید در دیم زارهای لرستان

تحقق 77 درصد طرح جهش تولید در دیم زارهای لرستان