مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-14ورزشي

حضور ورزشکاران 15 کشور درمسابقات بین المللی پرورش اندام رامسر قطعی شد


مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، از نام نویسی و حضور قطعی حدود 300 ورزشکار از 15 کشور در مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران در شهرستان رامسر در غرب مازندران خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، از نام نویسی و حضور قطعی حدود 300 ورزشکار از 15 کشور در مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران در شهرستان رامسر در غرب مازندران خبر داد.

حسن جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: از این تعداد حدود 110 نفر اعضای تیم های ملی رده های سنی مردان و زنان ایران و بقیه از ورزشکارانی از کشورهای اسپانیا، روسیه، فرانسه، استرالیا، نیوزلند، ترکیه، هند، سوریه، عراق، مالت، گرجستان، افغانستان، قزاقستان و ارمنستان هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی کشورهای دیگرهم به صورت شفاهی آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد بین المللی در ایران اعلام کردند، افزود: قطعا تا روزچهارشنبه 26 بهمن که زمان نهایی نام نویسی اعلام شده، تعداد دقیق شرکت کننده ها از چند کشور خواهد بود، مشخص می شود.

مدیرروابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، زمان برگزاری رویداد بزرگ مستریونیورس ایران، گرامیداشت دهه فجر را روزهای 26 تا 30 بهمن درشهر رامسر درغرب مازندران اعلام کرد و گفت: مسابقات فیتنس چلنج در این رویداد بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ورزشکاران 15 کشور درمسابقات بین المللی پرورش اندام رامسر قطعی شد

حضور ورزشکاران 15 کشور درمسابقات بین المللی پرورش اندام رامسر قطعی شد