مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-14اقتصادي

بحران در بازار کنجاله سویا/ مرغداران: پول را گرفتند ولی نهاده نمی دهند!


ناصر نبی پور رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه مرغداران ناچار به تامین کنجاله سویا از بازار آزاد هستند، افزود: - جی پلاس؛ بازارنیوز نوشت: رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به بحرانی شدن بازار کنجاله سویا، گفت: امروز کنجاله در بازار آزاد حتی به قیمت 25 هزار تومان در هر کیلوگرم پیدا نمی شود.

ناصر نبی پور از بحرانی شدن شرایط بازار کنجاله سویا خبر داد و گفت: واردکنندگان پول این نهاده را از مرغداران گرفته اند، اما آن را تحویل نمی دهند.

وی با بیان اینکه مرغداران ناچار به تامین این نهاده از بازار آزاد هستند، افزود: امروز کنجاله در بازار آزاد حتی به قیمت 25 هزار تومان در هر کیلوگرم هم پیدا نمی شود؛ در حالی که قیمت مصوب آن 16 هزار و 300 تومان است.

نبی پور دلیل این مساله را عدم تامین ارز اعلام و اضافه کرد: به گفته واردکنندگان ارز مورد نیاز آنان تامین نشده و به همین دلیل قادر به ترخیص محموله های خود نیستند.

وی با بیان اینکه مدتی هم اجازه واردات کنجاله سویا به دلیل واردات دانه های روغنی داده نشد، گفت: هدف این بود که کنجاله از این دانه ها در داخل استحصال شود که البته این کار هم انجام شده، اما میزان آن کافی نیست و باید واردات نهاده های دامی نیز صورت می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در بازار کنجاله سویا/ مرغداران: پول را گرفتند ولی نهاده نمی دهند!

بحران در بازار کنجاله سویا/ مرغداران: پول را گرفتند ولی نهاده نمی دهند!